Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Tuesday, August 19, 2014

Plain Me - Long Hiatus

19 Ogos 2014 - 12.44 pm

Assalamu'alaikum WBT.

Masha Allah, dah lebih setahun beb aku tak update blog nih. Lama gilak kot! Ok la, aku start update balik. Masaelahnye, ade lagi ke orang yang follow blog ni? Wakakaka!! Kenapa dah lama tak update? Rasanya, sebab line internet yang agak tak senonoh kat sini sejak akhir2 ni. Baik line broadband mahupun internet ofis. Sama je tahap ke'gampang'annya.

Terlebih dahulu, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Untuk tahun ni dan tahun lepas sekali. Ahaks! Ni kad raya yang aku buat untuk ofis. Korang teka la aku yang mane satu.

Dapat jumpa aku yang mana? Dapat? Haha! 

Yang ni lak gambar masa aku jadi MC untuk acara jamuan raya perdana kat ofis minggu lepas.

Yang ni tak perlu la nak teka kot aku yang mana satu. Takkan la ada yang teka aku basikal tu kan.

Tengok, kemahen slow line internet ni. Nak masukkan 2 keping gambar pun ambik mase sejam nak loading. Aku start menaip tadi kul 12.44pm, ni kul 1.59pm baru gambar masuk. Ceh! Hilang mood aku nak update blog. 

Chow!

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!