Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Monday, April 29, 2013

Plain Cuter! - Even Newer Member

29 April 2013 - 9.31 am

Dah lama aku tak update blog (balik2 sebut dah lama tak update kan.. ok la, pasni malas nak sebut).. So kali ni aku nak update pasal kucing terbaru dalam rumah aku.. Kucing ni masih takde nama lagi.. Tgk la nt klu ade name yg kiut miut.. Haha!!

Kucing itu.. Putih warnanya.. Ade hitam kat hidung, kaki dan ekor.. comel kan..

Yg ni dia posing ngan teddy bear (di malam yg sama dia berak atas katil aku.. Aaaarrrgghhhh)

So sekarang banyak la bekas makanan, air dan susu yg aku kena sediakan.. Untuk kucing2 yg sedia ada, utuk Frebu yg tgh menyusukan anak, dan utk budak putih baru nih..

Ok, ni pic selingan je.. Fredo dan Freya menjahanamkan kertas tisu yg masih tebal.. Gerammmmmm!!

Sori la, 2 pic je ade utk kucing baru tu.. Sebenarnya ade aku snap pic laen, tapi oleh sebab pic2 tu aku terlibat sekali dalam keadaan separa bogel, so takleh la nak upload pic2 tu.. Hahaha!!

Orait, tu je.. 

Meowwwww~~~~

.

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!