Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Monday, December 12, 2011

Plain Hungry - 5 Rencah 5 Rasa VS Sherson Lian

12 Disember 2012 - 6.21 pm

Bila petang Isnin je, mesti hits kat blog aku akan banyak berkaitan dengan :

5 Rencah 5 Rasa

Dan juga :




Hos rancangan tersebut, iaitu Sherson.

Tak caya, tengok ni :

Keywords untuk blog aku pada 6.15 ptg, 12 Disember 2011.

Hahaha!! Kenapa mesti hari Isnin? Sebab rancangan 5 Rencah 5 Rasa ni disiarkan setiap hari Isnin, jam 5.30 petang. So setiap kali lepas rancangan tu, mesti ramai yang akan cari info pasal rancangan tu ataupun chef tu sendiri..

Tapi aku agak kecewa gak la hari ni sebab tak dapat nak tengok episod hari ni. Kena balik lewat lak dari ofis. So tak dapat la aku nak update resipi untuk hari ni.. Kalau ade sesiapa yang tengok rancangan tu tadi dan nak kongsi2 resipi ngan aku, silakan la yer.. Huhu.. :P

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!