Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Tuesday, February 21, 2012

Plain Me - My Old Spectacles

21 Februari 2012 - 8.32 am

Tadi masa aku tengah catwalk jalan ke kereta, cermin mata aku terjatuh.. Cuak giler sebab takut pecah.. Nasib baik tak pecah berkecai, tapi ada pecah sikit kat bahagian sambungan antara kaca dengan bingkai tu.. 

 Cermin mata yang aku buat dalam tahun 2009.. Dah 3 tahun dah..

 Nampak tak bahagian pecah tu? Kat cermin tu..

So sekarang kedua-dua cermin tu sangat mudah tertanggal.. Adehhhh.. 

Nak buat cermin mata baru, memang tak mampu.. So pakai je la cermin mata ni sampai bila2.. Rasanya powernya pun nak kena tinggikan lagi sebab dah agak kabur, tp kena la hold.. :P

Chow!!
.

2 comments:

merahitujambu said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

MURAH DH SKANG..BUAT..G BUAT LAIN..KECIAN PLAK TENGOK..xd

Yazid Yahya said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@merahitujambu : sian kan.. Huhu..

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!