Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Monday, June 20, 2011

Plain Cool! - Xperia Goes PLAYstation!

20 Jun 2011 - 3.34 pm

Bagi gamer2 yang dah lite2 cam aku ni, mmg semput (teringat lawak Sepah) la kalau nak kejar teknologi game2 yang makin laju ke depan nih. Tapi dalam semput2 tu, sempat gak aku membaca review2 pasal Sony Ericsson Xperis PLAY, yang baru dilancarkan.

Aku salute la ngan Sony sebab berjaya buat handphone yang ala2 PlayStation nih. Dah nama pun Sony, jadi haruslah kannn.. Ni la rupa Sony Ericsson Xperia PLAY tuh :





Berdasarkan apa yg aku baca, Xperia PLAY ni sama je ngan Xperia biasa, cuma yang ni Playstation Certified dan leh main game ala2 PSP (PlayStation Portable). Korang leh donlod game2 dan main kat hp nih.. Ia jugak menyokong game2 gesture.

Pada yang berminat, Celcom lak ada buat smart plan utk hp nih. Harga pun leh tahan gak..


Kalau ade duit, kompem aku tak beli phone ni.. Haha!! Baik aku beli iPhone. Kekeke!! Sebab aku bukan seorang gamer teegar lagi..

Chow!!

2 comments:

shah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku tunggu Playstation Vita kuar jer..

Ash said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

PSP Vita ek? tu dh mmg konsol game.. tp yg ni hp + game.. tp aku pun tak minat gak Xperia nih.. hehe..

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!