Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Monday, July 18, 2011

Plain Cool! - He's Been Tab!

18 Julai 2011 - 2.46 pm

Seseorang dalam ofis aku ni tetibe membukak satu package yang dibawak oleh beliau, dan dia suruh aku tengok. Rupa2nya, dia nak tunjuk gajet yang baru dibeli oleh beliau. Apakah gajet itu? Samsung Galaxy Tab.


Pose tangan yang agak gedik disitu.

Orang yang membeli Galaxy Tab dengan harga RM1400+ tu ialah Cikgu Sidi. Tapi oleh sebab dia beli kosong je tanpa pelan data, so takleh la nak guna sgt menatang tu. Kena tunggu dia beli broadband lak.

Tu je yang nak aku bagitau. Huhu.

Chow!!

6 comments:

Mohd Khairi Khadzir said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahhh..!! bila la agknya ley dpt ek..hehhe

izfanora said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

baru je td seorg member bgtau beliau dalam keadaan kebengangan kerana kredit rm100 tlh ditelan oleh hp samsung galaxy nya hanya kerana aplikasi penghantaran mms.. beliau pergi ke samsung, tapi jawapan yang diterima sungguh menghampakan, "itu prosuder biasa untuk caj aplikasi !"

huhu.. sy dah lupakan utk mendptkan gadget yg sma.. anda bila lagi? hihi.. *sj je nk pthkan semangat berkobar org.. :P

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Mohd Khairi Khadzir
Ntah ler.. Hanya mereka2 yang mampu.

@izfanora
Hahaha!! Memang tak teringin pun nak beli GTab ni.. Baik beli iPad..

Kaki Wayang said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Meh org yg sangat x mampo nak komen..reaksi ptama...

Okeh

Kedua

Okeh..

Ketiga

Okeh...

Dn xpenah teringin pon nak beli barangan samsung kot kecuali TV dan henpon..klu galaxy tab?..mmm bukan dlm kdn "despret" kot..lgpon baik beli ipad atau motorola xoom..

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Kaki Wayang
Haha!! tu la kan.. Mcm tak menarik.. saiz je dah down..

Kaki Wayang said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

memg pown down sangat..

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!