Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Saturday, January 21, 2012

Plain A**hole - Mari Belajar Mencarut

21 Januari 2012 - 9.42 am

Setelah meluangkan masa jap kat depan laptop, berjaya gak aku kumpulkan koleksi carutan JANTAN PALING MELETOP MALAYA iaitu si Azwan Ali. Jom tengok hasil2 nukilan beliau yang sangat produktif ni yer..

"Santeknya dirikuuuuu~~"






  Kutuk Siti Nurhaliza.

 Pastu ada burung berak kat kete Siti........


...Then Siti cakap Azwan Ali yg hantar burung tu.. Hahaha!!

 Kutuk Adibah Noor

 Jawapan Adibah Noor











2 comments:

eszyamin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ya Allah..mengucap pjg aku baca..betul la kot mcm kak dibah ckp yg dia ni ada penyakit hati..sakit hati dgn org x sudah2..xpelah selagi dia rasa dia boleh menganjingkan dan membabikan org, lantak pii la sbb dr yg aku bc tweet2 dia ni..dia mmg dah parah paras penyakit jiwa kalau ditegur tak pasal2 kita pulak kena jadi hanjing dier..nauzubillah..doakan je ramai2 supaya dia lebih berwaspada dlm setiap tutur kata..dulu suka mulut puaka dia dlm amboi3 tu..malah 'adaku kesah' pon jd trend..tp sekarang ntahlah..pangai mcm ape jer..

Yazid Yahya said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@eszyamin : tu la.. makin menjadi2.. dulu mgkn org tgk dia ok la kot, tapi skrg dah ikut suka je nak menghanjeng dan membabikan orang.. teringat kat sorg kawan nih, suka gak menghanajeng dan membabikan org.. marah mcm mana pun, kan x elok perkataan tu keluar kan..

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!