Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Wednesday, April 10, 2013

Plain Cute - The Day They Were Born!

10 April 2013 - 2.25 pm

Salam.. Lama gak aku tak update blog ni.. sebab takde idea nak tulis aka taip ar.. Tapi kali ni ade benda aku nak story.. Pasal kucing aku yang bernama Frebu.. Nak kenal siapakah Frebu (atau Mashu : nama lama masa dgn owner lama dulu) ni? Tengok la entry aku yang bertajuk Plain Cute - New Family Member.

Apa yang aku nak cerita? Sikit je.. 5 hari lepas iaitu pada 6 April 2013, si Frebu ni telah dengan jayanya melahirkan anak buat kali pertama! Dah jadi mak dah dia.. Mak kepada 4 ekor anak yang comel2 belaka.. So aku malas nak cerita banyak, korang tengok je la gambar2 ni k..

 4 ekor anak kucing.

 Masih lagi 4 ekor anak kucing. Takkan tetibe jadi anak kambing lak kan..

 Fredo yang memerhatikan baby2 kucing.. Untuk pengetahuan korang, Fredo ni bukanlah ayah kepada anak2 kucing ni (rasenye la)..

 Tido je keje diorang ni..

 Masih tido..

 Tido dgn gaya lain lak..

 Aku tengok Frebu ni pandai jaga anak dia.. Setiap masa bersihkan n susukan anak2 dia.. Tak sangka betol kucing yang sangat manja dan playful (dan kadang2 sewel) ni boleh jadi seorang ibu yang baik..

Aku masih tak letak nama lagi kat anak2 kucing ni.. Aku rasa macam nak letak nama diorang Cherry, Donut, Sundae dan Waffle.. Ok ke nama2 tu? Tgk le nanti, kalau ade nama yg lagi best.. Ade org bagi cadangan Kilobyte, Megabyte, Gigabyte dan Terabyte.. Haha!! Comel gak nama2 tu kan.. Ntah le.. Tgk la nt nama apa yg sesuai ngan diorang..

Meowwww~~

.

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!