Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Tuesday, June 5, 2012

Plain Us - The Awesome Doorgift!

5 Jun 2012 - 9.09 pm

Dah 127 tahun rasenyer tak update blog nih.. Sori yer, sibuk sket ngan suami isteri dan anak2.. Eh, jap.. Biler maser aku kawen? Abaikan~~~

Tak lama lagi, jabatan kitorang iaitu Jabatan Pengajian Am akan menganjurkan Perhimpunan Bulanan, so aku dan geng2 kreatif (hanjeng sgt ngaku kreatif) jabatan telah memulakan projek doorgift kitorang.. Benda ni aku yang bagi idea sebenarnya, sebab aku ade terbaca dalam paper Harian Metro yang dipinjam dari Kaki Wayang 2 minggu lepas.. Aku tak ingat ape nama benda alah nih, so korang tengok je la pic2 ni k..

Percubaan pertama.

 Dah pandai sket.

 Dah pandai lebih sket.

 Hasil buat kat opis tadi ngan opismet.. Yang dalam kotak pink tu yg ku buat.. Yg lain tu yg orang lain buat.. :P

Baru 20++.. Kena buat 200 lebih.. Aiyarkkkk~~~~

Harap2 semepat la siap benda ni sebelum Hari Keusahawanan dan Perhimpunan Bulanan.. Kalau tak sempat, bagi setakat yang ade je la yer.. Huhuhu~~

Chow!
.

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!