Sebagai peminat Glee, aku telah terbaca satu berita yang agak tak best untuk Glee Season 3 nanti. Terdapat satu rombakan besar-besaran terhadap cast Glee, dan seorang daripada budak2 Glee takkan kembali untuk musim ke-3 nanti. Siapa orangnya? Dia yang takkan kembali tu ialah......... Chord Overstreet atau Sam!!
Bye-bye, Trouty Mouth.
Dah dikompemkan yang penerbit2 Glee dah buat keputusan untuk tidak merenew kontrak Chord/Sam sebagai pelakon tetap. Tapi mungkin dia akan muncul sebagai artis jemputan dalam satu dua episod. Chord/Sam ada Tweet sesuatu :
"Well, tahun yang menyeronokkan bila dapat berlakon dalam Glee. Nak buat camne, masa aku dah sampai. Masa untuk bermula dari awal."
Dikompemkan jugak yang Darren Criss (Blaine) dan Harry Shum, Jr (Mike) akan jadi pelakon tetap, maknanya diorang akan muncul dalam setiap episod dalam season 3 nanti. Seb baik ada berita baik gak. So hubungan Sam ngan Mercedes masa episod akhir season 2 hari tu takkan disambung la dalam season 3 nanti ek. Bummer..
Chow!!



