Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Tuesday, September 6, 2011

Plain Awesome! - Kad Raya Mencanak Dari Blogger Mencanak!!!

6 September 2011 - 12.13 pm

Wahhhh!!! Hari ni aku sangat-sangat excited!! Sebab apa??!! Sebabbbbbbb, aku dapat kad raya dari sorang lagi blogger hebat yang semakin meningkat naik dalam dunia blogging nih.. Siapakah blogger itchuewwww?.. Dialah, Kaki Wayang!!! *sambil buat tabik spring toing toingggg!!!!*


Ni kad raya itu :

 Kad ni dihantar tak melalui pos pun, sebab kitorang keje kat tempat yang sama. Moteppp nak tulis alamat penuh?!

 Setem Negara Uganda..

 Kad itcheuwwww.. Cantik tak? Sape cakap tak cantik dia suka korek hidung!!

 Kata-kata yang sangat menusuk ke kalbu hatiku.. Especially part 'tua' tu.. Rase nak gigit-gigit je kad ni sebab terlampau 'sweet' ucapan itu..

 Sain mengalahkan Pengarah Politeknik.

Kad ni aku letakkan bersama kad-kad lain yang aku dapat.. Aku dapat 3 keping kad je tahun ni, tapi kad-kad tu dari orang-orang yang sangat spesel.. I'm loving them (the cards)..

Thanks to Kaki Wayang sebab sudi bagi kad raya (walaupown lewat).. Muahksss!!

Chow!!

4 comments:

Kaki Wayang said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Sempat lagi nak menghanjeg yewww...kewjeeee..tharoo pla bila baca entri khas ni...tag laaa Khairi "serulian" iteww..gaytohhh

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Kaki Wayang : terharooo la plaaaa.. x pnh2.. moteppp nak tag2? igt ni FB ke leh tag2?.. Cerulean City sangatz!!!

Penjana Minda Strategik said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Cerulean sangat kannnnn

Mohd Khairi Khadzir said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pehal sebot2 name ak nih hadoii hahahaha... aku x dpt lg la...

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!