Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Tuesday, February 14, 2012

Plain Me - Good Excuse, Or LAME?

14 Februari 2012 - 3.41 pm


Korang mesti pernah terdengar atau terbaca status macam ni kat FB :

A : "Aku paling benci makhluk2 yang berasal dari negeri **********!! Dah la perangai macam monyet!!"

Dan kemudian ada yang komen :

B : Woi s**l!! Ko ingat org2 negeri ko baik sangat!! Dah la berak tak basuh!!
C : Tu la!! Suka hati mak bapak ko je nak kutuk negeri orang lain!! Ko tu dah la duduk dalam gua!!
D : B*b* btol la mangkok sekor nih!! Kalau dapat aku terajang2!! Macam H*r*m!!
A : Gi mamp*s la korang!! Suka hati aku la nak update ape pun!! Dah aku memang berbulu ngan bangsa2 monyet yang datang dari negeri ********** tu!! Yang korang sebok pehal?
B : Tapi yang ko kutuk2 tu negeri aku jugak!! Tercabar la aku kalau ko kutuk2 negeri aku!! Negeri ko tu lagi sampah!! Negeri pengotor!!
D : Kalau aku jumpa ko 'A' kat mana2, memang aku terajang ko kat situ jugak!!

Dan sesi kutuk-mengutuk berlarutan berhari-hari, sampai heboh kat blog2 tempatan.. Then selepas beberapa hari, Keluar la statement :

A : "Maaf semua, akaun saya kena hack.. Bukan saya yang update status hari tu.."


Hahahaha!!! Mcm pernah dengar kan kes camni.. Bagi aku, bullsh*t la tetibe keluar alasan akaun kena hack.. Padahal saje je nak cari jalan mudah menyelamatkan diri.. Kalau macam tu, senang2 je la kalau aku kutuk2 orang, pastu last2 cakap akaun FB kena hack.. 

Tapi kes2 macam ni ade yang lawak gak.. Contohnya :

X : "Saya hensem. Sekian."

Dan kemudian ada yang komen :

Y : Yer.. Memang sangat hensem!! *tgn ke dada mata ke atas*
Z : Nak sainnnnnnnn... Kat dada....
Y : Wah!! Nak sain gak laaaaa...
Z : Mane leh.. Kiter dah mintak duluuuuuu..
X : Heyyyy!!! Akaun aku kena hack oleh si 'W' la tadi.. Hampeh tol!! Aaarrrgghh!!!


Hehehe... Kalau macam ni, leh la diterima akal kan.. :)

Chow!!
.
.

2 comments:

Unknown said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mujur akaun aku xkene hack..kalau kene pon...ade aku kesah..ekekeke. tp ape pun nice entry la..mmg betul tu ape yg slalu org buat..sikit2 kene hack..ape la..sj nk tutop malu le tu :)

Ash said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@HARITH ISKANDAR : yup.. cara mudah nak loloskan diri.. mentang2 la dunia maya..

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!