Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Thursday, October 20, 2011

Plain Awesome! - Birthday Present Again!

20 Oktober 2011 - 9.41 am

Walaupun dah hampir sebulan besday aku berlalu, tapi hari ni aku dapat lagi satu hadiah. Segan lak. Huhu.. Hadiah kali ni dari staf JPA jugak, iaitu Nadiah. Thanks yer Nadiah. :)

 Bungkusan yang ala2 gula-gula.. Ala2 pocong pun ada gak.. :)

 Ni isi dalam tu. Sunflower yang ade sepit utk nak sepit2 nota ke ape2 je.. Nak buat sepit hidung utk mancungkan pun vollehhhh~~

 Dah berdiri..

 Letak dekat2 ngan Domo & Angry Bird.. Leh la diorang mengawan berkawan..

Layout hiasan kat partition dah lain, sebab dah agak semak sebelum ni. So, kemas2 balik.

Hehehe.. Terus terang aku cakap, tahun ni rekod aku dapat paling banyak hadiah besday.. Mungkin berkat umur masuk 30 24 tahun kot.. :) Thanks pada semua yang dah bagi yer.. Yang masih belum bagi tu, takpe, lambat pun aku masih terima. :)

Chow!!

4 comments:

eMMe said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

amboiii....cute la, mak suke keychain gantung kat partisyen, tapi tempat mak tak leh wat gantung2 tu...coz nak 5S, KSU nak lawat! grrrr!

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@eMMe haha!! ni pun klu ade 5S, gerenti kena bukak semua..

izfanora said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sgt cool ok.. bestnyer dpt hias gitu..

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@izfanora : hias je.. kat dinding rumah pun leh.. huhu..

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!