Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Friday, March 30, 2012

Plain Cool! - We Are Camwh*res!!

30 Mac 2012 - 9.09 pm

Khamis lepas, Jabatan Pengajian Am (jabatan aku letewww) telah mengadakan Program Kolaborasi Bersama PPD Rompin. Gambar2 masa program tu aku tak dapat lagi dari UIDM, tapi gambar2 yang kitorg ambik sndri aku dh dapat.. So, upload time!!

 Free style pose setelah penat berkerja.. Over takkk?..

 Ni lak sesi petang.. Cantik kan bebaju kitorg..
*Ust Nasir tgh nanges kat tepi tu sbb baju dia tak cukup kain*

 Pic ni mase makan setelah acara selesai... Semua buat muka boring.. Penat sebenarnya..
*Nape muka aku camtu tu? Mst sbb tgh mengumpat ngan si Rina*

 Aku diovershadow oleh Ms Foo.. Sedeyhhhh!!!
*Mat Saleh tu namanya Ryan Harb.*

 Yang ni mase aku tgh beraksi jadi emcee..
ps : aku yg atas stage tu yer, bukan yg bawak bunga tuh..

Sesi bergambar.. Tetap nak buat peace gak kannn..

 Ryan beramas mesra ngan student2.

 Student lak beramas mesra ngan Ryan.

 Yg ni dah takde kontrol2 dah.. Haha!!

 Pic yg jauh sket, sebab nak nampakkan banner.. Aku yg buat yer banner tu..

Ust Bad : Yayyyy!! Program dah habesss!! Leh rilex!!
Ust Shahkri : Yaaaaa!! Saya tepuk tangan tanda bersetuju!!
Ust Taha : Kot ye pun hepi, turun la sket tgn awak tuh.. Pening kpale kawan bila tercium bau....

 Staf2 JPA yang happenings!!! (Plural sebab happening + pening)

 Gadis2 JPA bergaya ala2 ayu.. *poyo*

 Sakit pinggang.. Haha!!

 Aku : Motepp ambik2 gambar2? Aku bukan artis yer!!
Pui : Inilah Kungfu Gunting!!
Rina : Cer ko tengok Nozza tuh wei!!
Nozza : *Ngantoks~~~

 Sesungguhnya aku mengaku yang aku tersangat jeles sebab aku takde dalam pic ini!! sentapppppp!!!!

 Peace uolz!

Owh, saya nampak macho di sini..
*silamuntahhijo*

 Ni pun macho gak..
*silamuntahbirulak*

Aksi meroyan sebab penat jadi fasi kepada bebudak sekolah yang liat nak cakap BI. ;P

Sangat seronok yer!! Lagi2 sebab aku diberi kepercayaan untuk handle salah satu station BI tuh.. Moon Colony katernyer.. Terjerit2 aku mcm org giler.. Haha!! Kawan2, len kali buat lagi ek program camnih.. Cuma harap2 masa buat keje tu, jangan la ade yang berkira sangat k.. Buat keje utk AJK dia je, padahal org lain buat semua keje walaupun di luar bidang tugas AJK.. :)

Chow!!
.

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!