Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Tuesday, May 29, 2012

Plain Shocking! - Perhimpunan Bersih 5.0?

29 Mei 2012 - 9.04 am

Sebelum ini, tanah air kita dikejutkan dengan siri-siri Perhimpunan Bersih (klik untuk info penuh) seperti Perhimpunan Bersih 2.0, Perhimpunan Bersih 3.0, Perhimpunan Bersih 4.0 dan juga Himpunan Jutaan Belia 2012, sekarang negara dikejutkan pula dengan Perhimpunan Bersih 5.0 yang dikatakan telah diadakan secara sembunyi!! 

 Bersih 2.0

 Bersih 3.0

Bersih 4.0

 Himpunan Jutaan Belia 2012. (Gambar ehsan www.klpos.com)

Penulis bernasib baik kerana berjaya mendapatkan beberapa keping gambar sepanjang Perhimpunan Bersih 5.0 itu, dan peserta-peserta Perhimpunan tersebut juga telah memberikan pendapat mereka tentang Perhimpunan Bersih 5.0 tersebut.

Lihatlah gambar2 hangat di bawah :


...............................................................
..................................................
.....................................
.............................
................
........
..
.




 Pikachu : "Pika pika piiiiii..."

 M&M kuning : "Saya join Perhimpunan ni sebab saya nakkan keadilan!! Nape dalam pek M&M banyak kaler merah ngan hijau je? Kami warna kuning ni sering dianaktirikan!!"

 Goku : "Aku sebenarnya kena paksa dengan Pikor sebab dia kater rambut aku kaler kuning, so kena join Perhimpunan nih.. Mentang2 la dia takde rambut!!"

 Angry Bird kuning : "Perhimpunan ni untuk ape ek? Ade dapat Lamborghini tak?"

 Power Rangers kuning : "Kami akan bersatu menentang kejahatan dan musuh2 kepada kaler kuning!! Hidup Bersih!!"

 SpongeBob : "Saya nak promosi Krabby Patty je kat sini.. Hehehehe~~~"

 Wolverine : "Diorang kata kat Perhimpunan ni boleh buat aksi2 ganas.. Aku nak terbalikkan keter polis!! Tak kire!!"

 Pisang : "Saper la yang dok lekatkan stiker Bersih kat badan aku ni weh?"

Desp. Me 1 : "Kao Bersih?"
Desp. Me 2 : "Kao dapat kete?"

 Belle : "I jumpa banner ni kat depan rumah Beast, so I buat reben.. Santek takkk??"

 Lala : "Saya sukakan keamanan." (sambil sorok parang belakang badan)

The Simpsons : "Kami kaler kuning. Kami bahagia. So kaler kuning melambangkan kebahagiaan. So kami join ler. Jap, perhimpunan ni untuk ape ek?"

Ok, tu je gambar2 yang sempat di snap oleh penulis.. Difahamkan bahawa Perhimpunan Bersih 5.0 kali ni berjalan lancar tanpa pertumpahan darah kaler kuning.. Errrr..

Chow!!
.

ps : entry ini sekadar hiburan dan gurauan semata-mata.. takde kaitan dengan sesiapa yang telah hidup ataupun yang masih mati.
.

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!