Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Tuesday, August 2, 2011

Plain Drama - A Break

2 Ogos 2011 - 5.14 pm

Sejak akhir-akhir ni, aku dah jarang update entry. Bukan sebab aku takde apa nak cerita, tapi cuma aku kurang bersemangat untuk berblog. Sebelum ni, aku tak sabar nak tunggu Ramadhan dan buat entry2 berkaitan dengan Ramadhan, tapi sekarang tidak lagi...

Cuma sesuatu sedang berlaku dalam hidup aku sekarang, dan emosi pun agak tak stabil.. Tapi sekejap je ni kot.. Nanti aku dah ok, aku update lagi entry2 yang hangat tak hengat yer.. Huhu..

Chow!!

5 comments:

eddy syrol said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sabo lah...bln pose ni :)

izfanora said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

perlukan masa utk menenangkan fikiran dan jiwa..

take a time.. :)

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@eddy syrol : yup.. mmg tgh sabo pun.. klu tak, dh lame meroyan kat FB.. huhu..

@izfanora : hehe.. tq..

Ibrahim Ismail said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Keep updating when theres an epiphany. i know your ramadhan entries are not as typical as others.

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Ibrahim Ismail : wow!! that's a huge expectation.. :P

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!