Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Saturday, July 23, 2011

Plain Me - Singing For The Rain

23 Julai 2011 - 4.06 pm

Petang semalam, lepas semua orang kat opis aku dah balik, aku pun biasa la, terus on lagu dan karox sekuat hati dalam opis yang kosong. Tapi semalam aku dirasuk temporary insanity dan telah merekod nyanyian aku, dan malam tadi aku upload kat Youtube. Giler ah! Huhu.. Ni aku letak video tu kat bawah.

Amaran : Kalau anda masih sayangkan gegendang telinga anda, tak payah la tengok video tu. Kompem pecah. Hahaha!!

 Hahaha!! Malu ssehhh!!

Chow!!

4 comments:

Kaki Wayang said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Wah gempak siotttt..pantulan cahaya..seb baek suara aku tak macam artis ni..tu sebab tak upload..gehtoooo..

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Kaki Wayang : menghanjeng sajorkkk!!!

eddy syrol said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sedap sore ko... patut le selalu karoks... :)

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@eddy syrol : tak la sedap sgt pun.. ko tak dengar lagi suara Kaki Wayang.. Lagi meletop!!

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!