Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Sunday, June 26, 2011

Plain Horifying - Woke Up Dead!

26 Jun 2011 - 12.31 pm

Sambil layan Melodi, sambil berblog. Haha! Ok la, sambung cerita.

Seorang wanita kat Rusia telah di'declare'kan mati secara silap, then mase dia tersedar masa pengkebumian dia, dia dapat heart attack lalu meninggal betol2.. Aduihhh!!


Wanita yang bernama Fagilyu Mukhametzyanov telah terpengsan sebab sakit dada kat rumah beliau, dan secara silap (camne tah) telah diumumkan 'meninggal dunia' oleh doktor. Menurut suaminya, Fagili, wanita tu hanya sedar dari 'pengsan'nya masa upacara pengkebumiannya, dan ketika dia sedar apa yang sedang berlaku, beliau mula panik dan meroyan sehingga diserang penyakit jantung, dan akhirnya meninggal dunia betol2. Mukhametzyanov berkata,

"Masa dia tumbang kat rumah tu, mata dia dah terpejam dan kitorang cepat2 bawak dia gi hospital, dan dia hanya hidup selama 12 minit dalam ICU sebelum disahkan doktor yang dia dah menghembuskan nafasnya yang terakhir. Saya marah ni. Kalau la doktor2 tu buat pemeriksaan yang betul, mesti diorang tau yang isteri saya masih hidup dan dapat diselamatkan!"

Sementara tu, jurucakap hospital tu cakap,

"Kami masih menjalankan siasatan atas perkara ni."

Adoi la!! Tak dapat nak bayangkan la cerita ni. Sape yang harus disalahkan? Kesian kat suami perempuan tu, dan lebih kesian kat perempuan tu.

Chow!!

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!