Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Tuesday, September 13, 2011

Plain Cute - A Gift From A Friend

13 September 2011 - 9.50 am

Semalam aku cuti, so hari ni baru aku masuk ofis.. So takde la blue Monday untuk aku minggu ni yer.. Huhu.. Pagi ni bila aku masuk ofis dan pergi ke meja, aku agak terkesima + excited sebab aku nampak ada sesuatu diletakkan kat atas meja aku.. Terus berdebar.. Over kannn.. Hahaha!!

 Ni dia bungkusan itu.. Err, sila abaikan kain sampin tu yerr..

 Kotak yg agak kiut.. :) Sangat seronok sebab pemberi tu tau aku suka Angry Birds..

 Bahagian belakang kotak.. Aku suka kotak nie sebab setiap penjuru ada Angry Bird yang berbeza, dan isi Angry Bird yang ada dalam kotak tu dilubangkan picnya..

 Ni la yang aku maksudkan. Oleh sebab Angry Bird yang dalam kotak tu Angry Bird yang kaler putih, so pic Angry Bird putih tu dilubangi @ dilubangkan.

 Kandungan dalam. Sebuah cup yang sangat comel!! :)

 Sudut dekat.. Angry Bird putih ni antara yang aku suka selain Angry Bird kuning dan hitam.. :)

 Bagi yang tak kenal, ni la rupa Angry Bird putih tu..

 Angry Bird putih ni kelebihan dia ialah dia boleh melepaskan telur yang boleh meletup. Ahahaha!!

So aku letakkan gift tu kat atas meja aku yang semakin meriah dengan gift2 dari orang.. Sukerrrr!!!

Akhirnya aku tau dah siapa yang bagi gift tu.. Thanks yer Aiman aka Backstreet Back (FB). I suka sangat dear!!! Bila aku tanya nape dia bagi aku Angry Birds, dia cakap sebab aku sama macam Angry Birds, comel tapi agresif. Eh? Comel ke aku? Agresif ke aku? Huhuhu~~~

Chow!!

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!