Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Monday, September 19, 2011

Plain Cool! - Crafty Craft

19 September 2011 - 1.21 pm

Sambil berdebar-debar menunggu audit SIRIM, sempat gak aku nak mengupdate entry. Haha!! Bukan apa, baru sekejap tadi si Lynnie (lecturer kat opis aku) mintak aku dan Rina (pun lecturer gak) untuk tolong dia bungkus gift Puspanita sempena ucapan raya. So aku yang takde buat apa-apa, dengan rela hati terus membungkus2 walaupun aku ni tak sekreatif mana. Tugas Rina lak untuk tulis kad sebab tulisan dia paling santek dalam opis kitorang nih. Lynnie lak tugas dia...... ermmmmmmm..... errr.... tukang pilih kaler kot.. Hahaha!! Ni la hasil kerja tangan kitorang yang berjaya disiapkan dalam masa lebih kurang satu jam je..

 Dah siap. Ada 11 kesemuanya dengan gabungan warna2 menarik. (Macam promosi pulek)

 Close-up.

Bahagian belakang. Ada gak aku letakkan bookmark lebihan Perhimpunan Bulanan tu, yang mana aku ada bagi sebagai hadiah kat staf dan student gak dulu. :)

Ok. Seronok gak buat kerja-kerja kraftangan nih.. Leh hilangkan nervous audit.. Haha!! Lepas dah siap semua, Lynnie pun pergi agih-agihkan ke mereka yang menerima.. Dah macam makcik jual karipap.. Alhamdulillah, dapat feedback yang positif.. Diorang cakap SANTEKKKKKK~~~~~~

Chow!!

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!