Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Tuesday, September 13, 2011

Plain Awesome! - Open House Raya!

13 September 2011 - 10.41 am

Pada weekend yang lepas, aku telah pergi ke KL sebab ada kawan di sana yang buat open house. Aku ngan dua orang kawan iaitu Cliff & Albert gi awal sikit ke rumah tu sebab nak tolong2 diorang prepare. Last2 aku just tolong potong2 sayur sket, lepas tu aku belasah karaoke. Kakaka!! Then sorang-sorang tetamu datang, dan kitorang pun tukar pakai baju melayu. Dipendekkan cerita, open house tu sangat2 meriah occay!! Dari tengahari sampai ke jam 10 malam, baru kitorang balik. Sempat gak aku tidor lagi sebab ngantok, pastu sambung lagi makan.. Haha!! Diorang snap pic yang sangat banyak, tapi aku malas nak upload banyak2 pic.. So aku upload satu je pic, dan aku rasa pic ni yang paling meriah.. Enjoy!!

Buat gaya Glee.. Ahaksss!!! Cuba cari aku yang mana satu.. Huhuhu..

Chow!!

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!