Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Tuesday, September 13, 2011

Plain Me - Snap! Snap!

13 September 2011 - 2.58 pm

Masa aku menggigih angkat berkotak-kotak kertas A4 dan berbotol-botol air mineral RO botol besar tu untuk ofis aku tadi, aku terperasan pokok bunga yang agak cantik kat depan admin ofis aku ni.. Selama ni aku tak perasan pun pokok2 tu.. So dengan sepantas BoboiBoy Kilat, aku pun mengeluarkan handphone murah aku iaitu Nokia E72 Limited White Edition yang berkamera 5 megapixels itu, dan mula menyenap (snap) pic2.. Bunga2 itu pun mula posing mengalahkan Lady Gaga....

 Cantik tak?

Satu lagi..

Aku ni takde la berbakat besar dalam fotografi.. Eh, jap, rasenyer aku tak berbakat langsung.. Tapi aku rasa pic2 kat atas ni agak santek.. Tak gehtooooo?!!

Chow!!

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!