Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Sunday, May 29, 2011

Plain Personal - A Birthday Before.

29 Mei 2011 - 3.19 pm

Oleh sebab aku ade buat post ttg birthday salah sorang staf kat JPA ni, so tak adil la kalau aku tak buat mase birthday yg lain. So mase belek2 hp aku yg murah tu, aku terjumpa la sket pic mase birthday Rina, juga staf dalam jabatan kitorg. Sepatutnya birthday ni utk 2 org iaitu Rina dan Dila, tapi oleh sebab Dila cuti mase tu, so hari tu khas utk Rina je la. Sambutan ni dibuat pada 22 April 2011.

Kek yang dioder utk diorg.. Sedap weh kek nih! Aku sukewwwww!!



Rina yg excited mase nak potong kek. Ye la kan. ni pun surprise gak nih.. JPA mmg suka wat besday seprise2 nih..

Upacara menyembelih kek.

Rina yang agak fotogedik di situ..

Sori la Rina ye, sebab ade 4 pic je utk birthday ko neh.. Takpe, next time aku snap banyak2 k.

Chow!!

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!