Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Monday, May 23, 2011

Plain Confused - Spot The Copycat!

22 Mei 2011 - 4.27 pm

Antara hobi aku ialah baca blog orang lain, even org2 yg aku tak kenal. Beberapa mgu lepas, Azri ada syorkan aku satu blog ni, iaitu Blog Serius! Serius aku ckp, aku suka blog ni sbb penulisan yg kreatif dan post2 yang numerous.

Tapi hari ni bila aku surf internet utk baca blog2 lain, aku terjumpa ngan satu lagi blog yang sama isi kandungannya ngan blog Serius tu. Aku teringat yg owner blog Serius tu ade bgtau, yg ade orang lain yg tiru post2 blog dia.. Adakah blog ni yg meniru? Atau ini hanya blog kedua dari orang yang sama? Entah ler.. Klik kat pic tu kalau korang nak tengok persamaan blog2 tu yer..


 Edit : Aku diberitahu oleh Azri aka Kaki Wayang yang sebenarnya owner utk kedua2 blog tu adalah orang yang sama. :P

Chow!!

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!