Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Friday, December 16, 2011

Plain Sad - Confused Birds Plummeted To The Ground.

16 Disember 2011 - 11.42 am

Di Utah, beribu-ribu burung telah mati ataupun cedera apabila burung2 tu terkeliru dan menyangkakan yang tempat parking kereta, padang bola sepak dan highway sebagai tempai yang menakung air spt tasik dan kolam.. Lalu burung2 itu pun dengan penuh konfiden, terbang masuk ke dalam 'kolam' itu.. Apa yang jadi? Burung2 itu cedera ataupun mati apabila terhempas ke atas jalan dan parking kereta..


Disebabkan oleh keadaan ribut, pakar hidupan liar berpendapat bahawa burung2 itu terkomfius dan tak dapat membezakan antara air dan lantai.. Para sukarelawan telah menyelamatkan 3,000 ekor burung yang tercedera, dan dianggarakn 1,500 ekor burung telah mati..

Tiada manusia ataupun haiwan lain yang cedera disebabkan fenomena 'burung terjun' ini, namun ianya masih satu berita yang menyedihkan.....

Chow!!
.
.

2 comments:

Mohd Khairi Khadzir said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ni mst burung tu rabun kot... xpun salji tebal sgt, then nmpk mcm air je so trjun je la... gurmm..kesian2..

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Mohd Khairi Khadzir : sian kan.. dia nampak macam air kat atas tempat parking.. mesti sakit...

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!