Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Saturday, December 17, 2011

Plain Moron - Stupid Inventions

17 Disember 2011 - 8.37 pm

Kadang-kadang manusia ni terlalu bijak, sehingga mereka berjaya mencipta gajet-gajet yang sangat 'hebat'!! Jom kita tengok hasil-hasil kreativiti mereka itewwww :

 Supaya ramen cepat sejuk katernyer..

 Memudahkan baca paper dalam toilet.

 Sambil makan, sambil potong. Tak perlu guna pisau.

 Supaya air tak masuk dalam heel.

 Membolehkan tidur sambil berdiri.

 Menyapu lantai sambil berjalan.

 Mengelakkan anjing dari terkena hujan.

 Bagi mereka2 yang suka snap pic sendiri (macam aku).

 Payung + baju hujan.

 Senang sket nak letak ubat titis.

 Membolehkan tidur tanpa kepala terlentok di atas bahu orang sebelah.

 Untuk mereka2 yang selsema.

 Senang nak pegang dulang.

 Pemegang gelas. Perlu ke?

 Pasangan sehati sejiwa gethooooo!!!

 Pisau lipat versi raksasa.

 Yang ni aku tak tau apa fungsi dia.

 Senang nak pakai gincu. Santekkan sayerrr?....

 Yg ni untuk menakung air hujan.

 Owh, 'mudahnyeeee'...

 Untuk tekan ctrl+alt+del menggunakan satu tangan.

 Sambil drive leh makan. *budus*

Lama2 mesti kurus.

Chow!!
.
.

1 comments:

zieta said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yg yazid xtau nama tu ita rase xnak bagi rambut tu jatuh kena kat mee biler tnduk nak makan...=) agknyerla...huhu

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!