Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Sunday, July 10, 2011

Plain Me - I'm A Weirdo

10 Julai 2011 - 9.46 am

Terlebih dahulu aku nak mintak maaf kalau entry aku kali ni menyinggung perasaan blogger2 lain.. Tapi ni adalah apa yang aku rasa, and I really need to get it out from my system.

Sebelum ni aku ade jugak join segmen2 atau contest2 yang diadakan oleh blogger2 lain yang dah feymes, dan tujuan aku sertai segmen2 dan contest2 tu adalah satu, iaitu untuk menaikkan traffik kat blog aku ni. Tapi lepas aku dah sertai beberapa segmen dan contest, dan blog aku dikunjungi oleh blogger2 lain, aku merasakan sesuatu.........

Aku tau benda ni mungkin berlaku kat aku je sebab aku ni jenis banyak fikir, tapi aku rasa macam blog aku dah hilang punca, sebab orang yang datang menjenguk bukan sebab nak baca apa yang aku taip, tapi nak mempromosi blog masing2. Aku setuju yang mempromosi blog tu sangat penting, tapi ntah la, aku rasa macam aku dah lari dari tujuan asal aku buat blog ni. Aku tak cakap yang mereka yang banyak sertai segmen atau contest tu tak betul, malah aku rasa ianya sesuatu yang sangat bagus untuk promosi blog. Cuma benda ni mewujudkan konfrontasi dalaman pada aku..

Aku masih akan sertai segmen2 atau contest2 yang dibuat oleh blogger2 feymes, cuma ianya takkan mengganggu blog aku.. Aku taknak la sebahagian besar entry2 aku semuanya segmen2 dan contest2.. 

Ok, these are just my two cents.. Keep blogging everyone!! :)

Chow!!

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!