Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Tuesday, July 26, 2011

Plain Drama - Glee Kids Will Stay!!

26 Julai 2011 - 8.26 pm

Kalau dulu aku ada buat satu entry yang agak melodrama pasal budak2 Glee yang akan graduate dalam season 3 nanti, so agak sedih sebab tak dapat menengok diorang lagi dalam Glee season 4. Tapi baru2 ni, Brad Falchuck iaitu salah seorang dari penulis Glee mengatakan sesuatu yang sangat menarik! Ni antara yang dia cakap :

"Hanya sebab diorang akan graduate, tak bermakna yang diorang akan meninggalkan siri ni. Tak pernah terlintas pun dalam kepala hotak kitorang untuk melepaskan budak2 yang sangat berbakat ni. Lepas graduate nanti, diorang tetap akan muncul dalam Glee. Jangan risau yer..."

Tu la lebih kurang selepas aku translatekan. So bagi peminat2 Glee, tak perlu sedih sebab Rachel, Kurt dan Finn akan kekal dalam Glee!! Weeheeeeeeee!!! :)


Chow!!

4 comments:

Elih Japahar said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Best lagu2 dorang nyanyi ni..ok la tu!

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Elih Japahar : yup.. diorang byk bawak lagu2 lama, jadi sedap lak bila dgr diorg buat lagu lama jadi baru..

Ibrahim Ismail said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

They arent just pretty face. thats what i can say. No matter what people say, i love glee!

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Ibrahim Ismail : yeahhh!! I love Glee more!!

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!