Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Monday, July 11, 2011

Plain Weird - Kim Kardashian Is A Robot?


11 Julai 2011 - 9.49 pm

Haha!! Korang mesti pelik bila baca title tu kan. Betul ke Kim Kardashian tu robot? Sebenarnya tak la. Dia masih manusia biasa yang mempunyai body meletop hati dan perasaan. Tapi kenapa tajuk tu macam tu? Sebabnya, dalam isu terbaru majalah Cosmo yang menampilkan Kim Kardashian sebagai cover, dan dalam salah satu soalan yang diberikan kepada beliau, Kim mengatakan yang dia tak pernah buang air besar atau kentut. Tak caya? Tengok keratan majalah ni.

 Tak nampak?

Haaa.. Nampak dah? Biar aku taip semula.

You'd be surprised to know that I've never gone #2 or passed gas.

Hahahaha!! Kot ye pun ko tu cantik, takkan la sampai tak pernah berak atau kentut, melainkan ko tu robot atau pokok. Agak2 la nak kelentong. Wakakakaka!!

Chow!!

pictures from perezhilton.com

2 comments:

mrs eyza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yazid, saya yg bertanya awak kat belog abang EQ...

maksud saya kalau saya minta awak lukiskan utk saya, baper awak caj ek?

Ash said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@far_east
awak ke yg call office sy tadi? :P

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!