Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Wednesday, June 1, 2011

Plain 'Kagum' - Geng : The Journey Continues....

31 Mei 2011 - 6.54 pm
Selepas kejayaan filem Geng: Pengembaraan Bermula, Les Copaque akan mengeluarkan buah tangan terbaru mereka untuk peminat-peminat siri animasi Upin dan Ipin. Upin dan Ipin : Angkasa akan menemui peminat-peminat di pawagam pada tahun ni, tapi tak tau la bila. Watak Upin dan Ipin juga akan lebih banyak ditampilkan dalam filem ini berbanding filem Geng: Pengembaraan Bermula. Kos pembikinan filem ini dianggarkan sebanyak RM6 juta atau pun lebih. Harap2 kutipan balik filem ni nanti dapat cover balik modal yg besar tu.

Sinopsis pendek Upin dan Ipin Angkasa
Upin dan Ipin serta teman-teman mereka mengikuti lawatan ke Planetarium Negara. Di sana mereka bertemu dengan seorang mahkluk asing dari galaksi lain (mcmn makhluk asing aka alien tu leh sampai kat Planetarium pun xde diciterkan) dan memutuskan untuk mengikuti mahluk asing tersebut dengan menaiki satu kapal angkasa. Konflik bermula apabila mereka berjumpa dengan musuh baru di angkasa lepas. Orait, sbg teaser, korang leh tgk video trailer tu kat bawah ni, video Upin dan Ipin : Angkasa.






Semoga kita terus menyokong industri animasi tempatan dan ramai2 serbu panggung utk tgk filem animasi nih. (Sori aku xleh taip berjela2. Nora Elena nak start dah ni! Takleh miss!)

Chow!!

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!