Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Wednesday, June 29, 2011

Plain Uncool! - She's Loaded With.....................?


29 Jun 2011 - 12.16 pm

Seorang wanita yang berumur 95 tahun telah ditahan dari memasuki penerbangan beliau hanya kerana............ lampin dewasa yang dipakainya BASAH. Benda ni berlaku kat Destin, Florida. Wanita tersebut yang ketika tu bersama anak perempuannya, sebenarnya nak balik ke kampung halamannya sebab dia nak dikebumikan kat sana. Tapi semasa sedang dicheck kat scanner kat airport, scanner telah mengesan 'sesuatu' di dalam lampin wanita tu.

Wanita tersebut yang ketika itu sangat lemah dan di atas kerusi roda (sakit tua), terpaksa dibawa ke tandas oleh anaknya untuk ditanggalkan lampinnya, dan beratur semula untuk pemeriksaan. Setelah sampai gilirannya, baru la pegawai2 yang mengecheck tu sedar yang 'sesuatu' yang diorang scan tadi sebenarnya adalah bahan buangan wanita tua tersebut. Choiii!!!

Walaupun pegawai2 airport tersebut sebenarnya menjalankan tugas dengan baik, tapi kesan dari tu, wanita tua tu hampir2 ketinggalan pesawat. Anak wanita tua tu juga melahirkan rasa kesal kerana dah la mak dia tgh sakit, dibebankan dgn macam2 halangan pula.

Anyway, len kali kalau korang nak g airport, pastikan lampin korang kering yer.. Haha!!

Chow!!

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!