Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Monday, June 6, 2011

Plain Me - Double-Desked.

6 Jun 2011 - 1.13 pm

Bermula dari hari ni (6 Jun), maka kembalilah hari2 aku bekerja utk 2 jawatan, sama mcm mase aku baru masuk keje kat sini dulu. Masa aku start masuk keje dulu, aku kena buat keje hakiki aku iaitu Lab Asst. sekali ngan keje Pembantu Am Pejabat sebab dulu tak cukup staf. Tapi lepas 4 bulan, ada staf yg masuk tempat keje aku dan aku pun tak perlu la buat 2 keje.

Tapi minggu lepas staf tu dapat lak tukar ke Kuantan sbb dekat ng rumah dia, so nak taknak terpaksa la aku kembali menggantikan kerja2 seorang PAP. Aku tak kisah sangat pun (wlupun byk keje nk kena buat), cuma agak susah sbb dah setahun gak la aku tak buat keje2 ni. Kena belajar balik cara2 filing surat vagaih.

So start hari ni gak la, workstation aku ade dua, iaitu meja Lab Asst ngan meja kaunter PAP. Seb baik dekat2 je (depan belakang). Hehehe.. Harap2 aku dapat la menjalankan tugas ngan jayanya yer.. Huhu..

 Meja aku (Lab Asst)


Meja kaunter PAP.

Sebab tu aku dah tak dapat nak update blog kerap2 sgt dah skrg.. Kekeke.. Seb baik gak la pensyarah2 kat jabatan aku ni semua mmg banyak membantu. Tq yer korang iaitu Pui, Diba, Lynnie, Mar, Asma, Nadiah dll!! :)

Chow!!

1 comments:

dAiEnG said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

seronok nyer kejew tempat2 akademik.. bekerja ngan orang dalam bidang pendidikan nih banyak ilmu leh belajar.

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!