Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Friday, June 3, 2011

Plain Glee-ful - Glee is casting!


3 Jun 2011 - 6.41 pm

Sebenarnya post ni aku nak buat tengahari tadi tapi tetibe mase tu byk lak keje.. So skrg baru dpt buat.. Utk kali ni, aku nak citer pasal Glee Season 3. Yup! Season 3!!!

Bagi peminat2 Glee mcm aku kat luar sana, kita tau yg Glee season 2 baru je habis minggu lepas, dan skrg kita dah tak sabar2 nak tunggu season 3 lak. Aku bukan nak citer bila season 3 tu nak kuar or sinopsis episod2 sbb aku sndri pun tak tau.. Tapi aku nak bagitau yang diorang tengah cari 2 orang pelakon untuk menyertai Glee season 3 nanti. So New Directions nanti akan ada ahli baru!! Yayyy!! Tapi aku harap2 diorg tak buang yang lama2 sebab aku suka dah ngan group diorg tu..



Untuk watak2 baru ni, diorang cari 2 karekter yang berlainan. Untuk watak pertama, diorang cari seorang perempuan yang cantik dan mampu menyanyi pelbagai genre muzik. Tapi untuk watak kedua lak, diorang cari seorang perempuan yang berumur tak kurang dari 18 tahun, tapi kelihatan spt masih bersekolah menengah. Dan yang paling menarik, diorang cakap nakkan seseorang seperti.............. Adele + Susan Boyle!!

Yup. Itu la yg Ryan Murphy (creator of Glee) bagitau. Aku pun tak tau diorang cari yang macam mana utk watak kedua tu, tapi korang tengok la pic2 Adele dan Susan dan buat la andaian sendiri yer.. Huhu..


Bila aku pikir2 balik, mungkin diorang takkan buang pelakon2 lama, tapi sebab kan diorang akan graduate setahun lagi.. So watak2 baru ni mungkin akan jadi pelapis diorang.. But personally, aku rasa Glee takkan sama (best) tanpa Rachel, Santana, Kurt & Mercedez.. :P

Chow!!

2 comments:

eddy syrol said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

serius aku tak mengikuti perkembangan glee ni... ramai org suke kann...

http://eddysyrol.blogspot.com/2011/06/nasi-goreng-ala-eddy.html

view me (~_~)

Ash said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ikut la weh.. best ar..

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!