Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Sunday, June 26, 2011

Plain Cool! - Swim Session

26 Jun 2011 - 8.14 pm

Pada jam 5.30 ptg tadi, aku telah pergi ke kolam renang Poli Muadzam (tempat keje aku laaa) untuk berenang (takkan untuk memasak lak). Ni kali kedua aku gi kolam ni, tapi kali ni aku sempat snap pic2 untuk dimasukkan kat blog (dengan bantuan Kaki Wayang). Selain aku, ada juga Ita, Manjer, Pui, 2 keluarga orang luar, beberapa orang student lelaki dan Azri ngan wife dan anaknya. Azri sampai lambat sikit, iaitu selepas family orang luar tu balik. Tak lama lepas tu, student2 pun balik gak. Jadi start dari dalam jam 6, kolam tu hanya untuk kitorang je. So leh la bising2. Huhu.. Ok, ni pic2 yang aku sempat snap.

 Dari sudut kolam.

 Kaki Wayang yang over.

 Tempat basahkan badan. Untuk pengetahuan sesiapa yang tak tau, sebelum masuk kolam renang, kita kena basahkan badan dulu yer. Ini untuk memastikan badan kita tak terkejut.

 Ita dan Manjer.

 Bilik persalinan lelaki.

 Pui yang cuba mengelak untuk disnap. Haha!!

 Cantik tak sudut ni? Sampai kena air handphone aku sebab nak snap pic nih.

Pool.

 Ni aku. Nampak macam tak pakai baju, tapi sebenarnya pakai tauuu.. Auratttt.. Ni masa nak start berenang.

 Teknik2 berenang oleh yazidy. Haha!!

 Dah siap berenang. Oleh sebab tak pakai goggle (google kater Ita), so mata merah. *bahagian badan terpaksa di'radial blur'kan sebab agak seksi.*

 Dah siap berenang baru nak tengok peraturan. Haha!!

Jadual penggunaan kolam.

Ok. Tu la sesi renang aku. Walaupun penat dan dehidrat, tapi puas sangat! Nanti nak pegi lagiii..

Chow!!

4 comments:

har said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ish ish ish... Sempat lagi yazid snap picture saya... Ingat dah tak masuk.

Ash said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha!! akhirnya dapat gak snap walaupun u mengelak2.. haha!!

Kaki Wayang said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Heyyy i tak over occay..kejilaaaa..wahhh ingatkan sequence pics tu ko tak haplod sume.,kan bergune jugakkkk

Ash said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha!! aku terfikir utk buat sequence pic camtu..

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!