Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Monday, June 13, 2011

Big Plain Screen - KL Gangster Collects RM6.2m In 4 Days.

13 Jun 2011 - 6.37 pm

Alamak, Nora Elena nak start dah. So kena taip laju2 nih. Aku terdengar kat radio tadi yang filem arahan Syamsul Yusoff iaitu KL Gangster yang mula ditayangkan sejak Khamis lepas, telahpun mencecah kutipan pecah panggung RM6.2 juta sehingga semalam. Ini menunjukkan yyang sesebuah filem tu jugak mampu mengutip jutaan ringgit walaupun Saheizy Sam takde dalam filem tu.. Ahaksss!!

Aku tak tengok lagi pun filem ni, sebab aku agak skeptikal kalau filem2 melayu nih, tambahan lak selepas keluarnya filem Toyol Nakal. Kekeke.. Tapi dari review2 yang aku baca kat internet dan juga cerita dari kawan2, diorg ckp filem ni best. Ye ke? Ntah. Tadi si Taufiq pun bagi 5 bintang kat movie ni mase dia bercerita kat aku. Excited sgt dia.



Oleh sebab aku tak tengok lagi movie ni, jadi aku tak dapat la nak bagi review aku sendiri. Just aku nk bg review2 yang orang lain buat je..


"The things i like about the movie are:
1) No love lines;
2) Action packed;
3) uphold Family value (though i hope to see Zeti, Jai and Malek reconcile by the end of the movie); and
4) Friendship."


"Bagi aku filem KL Gangster kekuatan dia kepada aksi lawan dia.Watak Jai dan Malek memang nampak cool.Tahniah pada Adi Putra dan Aaron Aziz kerana berjaya menghidupkan watak.Dan tak lupa pada Zizan sebab menyebabkan cerita ni tidak terlalu serius.Tapi aku harap director dan penulis skrip dekat luar tu tolongla jangan gunakan agama sebagai lawak lagi."
- Faiz 
Tu je la kot yg aku leh bagi.. Nak tengok Nora Elena nih.. Huhu.. Anyway, tahniah Syamsul Yusoff dan pelakon2 KL Gangster. RM6.2 juta tu bukan sikit2 tu..

Chow!!

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!