Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Tuesday, June 21, 2011

Plain Awesome! - He Who Lend A Hand...

21 Jun 2011 - 12.04 pm

Oleh kerana baru2 ni, monitor yg aku guna selama ni utk laptop (laptop aku skrin dah crack sejuta) telah diminta kembali oleh tuannya, jadi aku terpaksa la gilir2 guna skrin PC aku ngan laptop. Dah satu keje aku pulak nak cabut2 kabel vagaih! Selepas aku mengiklankan (iklan tu) yang aku perlukan skrin, tetibe ade lak sorang kwn kat opis aku yg sangat baik hati dan menawarkan skrin dia. Akhirnya aku dah tak perlu cabut2 kabel lagi. Laptop aku dah ade skrinnya sendiri!! Yayyy!!


Ribuan terima kasih pada Nuar sebab sudi bagi pinjam skrin nih. Padahal skrin tu milik personal dia tu. Nanti kalau ko nak pakai, ko bgtau je k.. Segan lak aku nak pinjam lama2.. Huhu..

Chow!!

4 comments:

farahin nasir said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yea! dah dpt skrin baru dah! hee.. :)

farahin nasir said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

CERITERA KISAH

Kaki Wayang said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Yeayyyyy jugak..leh juga bernafas kawan aku ni

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

FN : Yup.. tq..
KW : selama ni leh je bernafas, tp rase mcm pinjam idong org len je.. haha!!

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!