Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Monday, June 6, 2011

Plain Hot! - Shah Jaszle Debut in .............................

6 Jun 2011 - 1.36 pm

Jeng!! Jenggg!! Jenggggg!!! Sape nak tgk video klip yg digambarkan rosak akhlak tu? Ni ha!! Kekeke!!



Ok, dah tengok? Macam biasa, aku nk jadi tukang komen tak bergaji yer.. Sebenarnya video ni takde la melampau sgt kalau dibandingkan ngan aksi2 hangat hangit dari filem2 luar yg masuk ke pawagam kita, tapi yg menjadi kontroversi kat sini bukanlah adegan yg ala2 suam2 kuku tu, tapi pelakon dan pengarah video klip ni yg ternyata seorang Muslim.



Aku rasa ramai yg kecewa ngan Shah Jaszle (betol ke ejaan nama dia tu? lantak la) sebab dia sanggup terima utk melakonkan adegan hangit tu. Malah ada gak kawan aku yg cakap, dia baru nak minat Shah tu, tapi lepas tgk video ni, terus tak jadi nak minat. *cough*Azri*cough*

 Shah Jaszle

Pengarah video ni tak lain tak bukan, ialah seorang pelakon yang dah insaf (katernyer) dan dh taknak berlakon adegan2 hangus terbakar lagi dah, so dia nak buat keje2 belakang tabir je. So skrg dia jadi la pengarah kepada video2 yg agak2 mencabar minda dan nafsu. Dia ckp video ni utk pasaran US, so sebab tu la agak hangat. So kalau tetiba nanti ade org yg buat filem lucah guna pelakon2 tempatan yg Muslim atas alasan filem tu utk tayangan luar negara, leh la kannnnnn.. *dushum sebijik!*

Nak komen gak artis tu.. Agak mencabar utk tak beri komen bila tgk pompuan yg agak 'azab' menari ala2 seksi utk pikat Shah yg leh dikategorikan sebagai hensem tu. Nak gelak pun ade gak bila diorg close-up muka masing2. Kah3! Lagi satu, lagu ni utk pasaran antarabangsa? Kalau dgr lagu tu, layak kah?! Tetttt!!

Ok la, cukup la nak komen2 lagi. Kang kena marah lak ng peminat2 diorg.. Haha!! *ade aku kesah?*

Chow!!

6 comments:

Kaki Wayang said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku pon dah tulis dah artikel ni..hampir sama ngan ko punye kata2..so kalau ada psamaan jangan ckp aku copycat yer...lagi pon kita dapat source yg sama..HM gehtooo..cuma kritikan aku agak panas sikit..kalau c gambit baca..kompom dia saman aku..

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mane ade ko punya.. aku tak nampak pun?

eddy syrol said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

opssss..dah boleh td takleh... korang saling ber-sharing kata2 la ni kan..hehehe

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ntah.. aku tak jmpe pun entry dia psl citer ni..

Ibrahim Ismail said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

He's one gorgeous hunk, isn't he?

yazidy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Err.. He is.. haha!!

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!