Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Tuesday, June 28, 2011

Plain Cool! - Share The Voice

28 Jun 2011 - 5.21 pm

Politeknik Muadzam Shah (tempat keje aku) juga mempunyai sebuah bilik recording, yang mana baru2 ni bilik tu telah berjaya disetting oleh team UIDM (Unit Instruksi Dan Multimedia) dengan jayanya. Walaupun hanya mempunyai peralatan yang basic, tapi aku cukup excited. Maklum la, selama ni nyanyi kat bilik2 karaoke je. Tak pernah buat recording yang guna bilik recording betol2.

Thanks kepada Abg Jali sebab sudi menjemput aku ngan Kaki Wayang untuk buat recording kat situ. Aku takde la pandai nyanyi dan suara pun tak sesedap mana, tapi Kaki Wayang memang jaguh menyanyi. Pernah kalahkan bebudak Aswara dalam pertandingan nyanyian lak tu! Hebat kaooo!! Ok, ni ade beberapa pic yang aku sempat snap masa kat situ tadi.

Abg Jali menge'test' mic.

Dari luar bilik recording.

Dari dalam. Mic ade satu je.

Pose ngan mic dan headphone. Feelin2 je. Huhu.

So lepas ni aku ngan Kaki Wayang akan try nyanyi betol2, dan record. Antara lagu2 yang kitorg akan record ialah....... Hehe.. Rahsia.

Chow!!

2 comments:

Kaki Wayang said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Keyjeeee x ajak..saje la tu xajak..

Ash said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dah ko busy manjang..

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!