Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Monday, June 6, 2011

Plain Bizarre - Paris Hilton Wannabe?

6 Jun 2011 - 9.16 am

Pada 4 Jun lepas, aku ngan kawan2 sekolah aku dulu telah pergi ke rumah kenduri kahwin salah sorg dari kwn sekelas kitorg dulu. Mase tu cuaca tersangatlah panas membara. Sian Ikhwan sbb kena naik kete aku yg aircon tersangat mahal tu.

Kitorg sampai kat rumah dia dalam kul 1.45pm kot. Salam2 ngan penyambut tetamu, pastu ng mak ayah dia, hantar hadiah dan kitorg pun g makan. Masa tengah makan tu, pengantin pun berarak sebab dah kul 2. Aku bukan nak citer pasal pengantin tu ke, baju diorg ke, tema kaler ke, tapi aku nak citer pasal salah sorang org yg mengiringi pengantin tu.

Aku tak dapat pastikan sama ada org itu lelaki atau perempuan sbb tak nampak muka, tapi aku andaikan perempuan la kot sbb pakai baju kurung (zaman skrg ni lelaki pun ade yg pakai kebaya ketat kannnn).. Tapi aku tak kisah la dia nk pakai baju tu, tu kehendak dia.. Yang aku nak citer, dia jalan catwalk, sambil ada seekor kucing hidup terletak cantik je kat atas bahu dia. Seriously!!!

Oleh sebab aku tak dapat nak snap pic dia mase tu, so aku lukis je la setakat yg aku mampu utk memberikan gambaran kat korg ttg org tu dan kuchengnyer..

Lebih kurang camni la rupa dia dgn kucing itu.. Paris Hilton kah?

Ok, aku biarkan la korang membuat spekulasi sendiri yer.. :)

Chow!!

0 comments:

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!