Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Tuesday, June 21, 2011

Plain Drama - Glee Kids Are Actually Graduating

21 Jun 2011 - 6.34 am

Ryan Murphy iaitu pencipta Glee dan merupakan bos kepada Glee, meng'kompem'kan bahawa dia akan berpegang kpd idea asal utk Glee, iaitu budak2 Glee yang sebelum ni merupakan junior, akan jadi senior kat McKinley High School untuk season 3 Glee nanti, dan akhirnya diorang akan graduate!!

Mungkin ade yg akan kecewa (termasuk aku, sebab aku x berapa gemar ngan idea tu) bila dgr berita nih, tapi Ryan kater dia nak buat citer Glee ni nampak masuk akal; budak2 masuk sekolah, dan akhirnya graduate. Simple! Katernyer,

"Season akan datang ni (season 3), budak2 Glee akan berada dalam tahun senior diorg. Dan akhirnya diorang akan graduate. Den taknak la buat citer tak logik pasal budak2 masuk high-school sampai 8 tahun dan tak graduate2. Giler hapa?"

Jadi siapa yang akan menggantikan budak2 Glee tu nanti? Ryan kater lagi,

"Ade beberapa khabar angin yg dah tersebar mengatakan yang separuh dari budak2 Glee tu akan digantikan ngan peserta2 dari The Glee Project, tapi korg jangan la caye benda tu. Tak betol tuuu!!"

Ryan kater lagi yang beberapa orang2 baru akan diperkenalkan masa awal2 season tu nanti, dan lepas tu kat pertengahan season, dan ni termasuk seorang je dari The Glee Project yang akan muncul dalam sekurang2nya 7 episod.

Tambah Ryan lagi, yang akan kekal dalam Glee hanya cikgu2 diorang iaitu Mr Shue, Coach Sue dll.


Aku tak dapat bayangkan Glee tanpa Rachel, Finn, Puck, Santana dan lain2. Mcm dah hilang feel lah! Anyway, let's just enjoy the show while it last. :P

Chow!!

2 comments:

Clifford Eric said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Tu pun ko nak sedey. Aku ok je. Takkanlah deorg selama2nya sekolah rak graduate2 sampai bila2. Lagilah cerita tu jadi lame kalau deorg tak graduate2. Duh!!!!

Ash said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mmg pown. tipu la klu x sedey.. Glee bukan sekadar citer, tapi Glee is the people inside it! Just like other series eg Desp Housewives, Heroes, Supernatural, semua citer2 ni klu ditukar keseluruhan castnya, akan jadi totally different stories. Glee is about budak2 yg kita dah kenal semua identity diorg, dan tetibe watak2 tu ditukar ke watak baru. It'll be exhausting to get to know all of those kids again..

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!