Terbaru Dari Betol-betol Hangat!

Saturday, June 4, 2011

Plain Amazing! - Scotty Is The Now!


4 Jun 2011 - 1.37 am

Siapa yang tak kenal Scotty McCreery? Ok la, klu tak kenal gak, Scotty ni pemenang American Idol yang terbaru. Ok, aku just nak citer yang single si Scotty ni yg bertajuk I Love You This Big telah memecah rekod dgn menjadi lagu yang menduduki tangga tertinggi bagi kategori artis baru! Wow!! Lagu tersebut di'release' pada 24 Mei 2011, dan dapat kedudukan no 32 dalam carta Billboard Hot Country Song. Lagu tersebut juga mendapat tempat pertama dalam carta iTunes dan telah terjual sebanyak 171,404 unit di iTunes (1 lagu tu saje ok!). Mase dgr berita tu, Scotty cakap :

"I am humble and shocked by the news. I can't tell you what it means to me to be on the same charts as my musical heroes. … I continue to be amazed by everything that has happened to me in such a short time." 



Subtitle : "Saya berasa sangat rendah diri dan terkejut bila dengar berita tu. Saya tak dapat nak bagitau macammana perasaan saya bila dapat masuk sama carta dengan hero2 muzik saya.... Saya terus terkesima dengan apa yang saya dah dapat dalam masa yang singkat nih."

Congratz Scotty!! You deserves it!

Chow!!

2 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

comel la scotty!! hehe

Ash said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha!! comel ke? ok kot.. huhu..

My Followers

Jom Share2 Blog Kat Sini!!